en söndag på stan.

Gårdagen med "kräftskiva" blev lyckad. Tycker jag iallafall =) Hade hur kul som helst under kvällen, tackar så mycket alla! Sedan att det bara var Nattis, Viktor, Danne och Jimmy som åt kräftor än en annan femma. Haha. Men hoppas alla andra också gillade kvällen.
Och att kvällen avslutades på Tb´s var också en variant må jag säga. Haha. Nåja jag är nöjd. Min nya kärlek också, Captain Morgan. Jag är miss Morgan.

                                         

Lite dans får avsluta lördagens bravader.
Idag har jag dock dragit runt favorit Robin i stan för att han var i stoooort behov av nya handbollsskor och vanliga uteskor. Jag som är lite av en "skoexpert" löste uppgiften galant och nu har han sprillans nya skor att springa in. Snygga också såklart.
Jag har diskuterat söndagsångest också nu på msn med Sebastian. Att jag har ångest trots att jag inte har något att passa imorgon måndag. Man får inte vara ensam på söndagar det är det.
Jag som är sådan som tänker på tok för mycket löser ju säkert inte den uppgiften med betyget MVG. Jag vet Johan, jag ska inte tänka för mycket. Men ibland blir det bara så.
Har insett att Magaluf och jag är menade att vara tillsammans. Det är ödet. Så sjukt.
Imorgon bokas Reunion kryssningen samt flygbiljetter till bartömningen på TreO. Det om något är kärlek. Äntligen.
I miss you..

Dagens låt: Hoffmaestro- So do you (Slimi Jimi Bubby boy)

är det på riktigt eller drömmer jag...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad är reunion kryssningen? :P

Postat av: angelique

cissi: magaluf reunion, det är en kryssning som går tallin tur/retur. för dom som varit i magaluf och som jobbar på dom skandinaviska barerna typ, men fast man inte varit där så får man åka med såklart :D

2008-09-01 @ 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback