då var det lördag också.

Dagarna flyger iväg verkligen. Trots att man egentligen inte gör speciellt mycket vettigt. I mitt tycke då. Gårdagen var super trevlig med mycket skratt, iallafall efter jag hade lärt tjejerna chipong. Haha. Magont helt klart. Och så blandades det drinkar och Cissi bjöd på mycket god mat. Tusen tack för en mycket trevlig kväll! =)

Idag är det lördag och det är kräftskiva av något slag. Johan var precis här och lämnade diverse inför kvällen och jag tror det kommer bli roligt. Har dock fortfarande lite att stå i men vad gör det om hundra år. Så nu ska jag ner till centrum är det tänkt och handla lite och så för att sedan ta tag i det sista här hemma. Toppen toppen.
Lyssnade också precis på låten Hey ya som dom på Treo spelade alltid som sista låt när dom stängde. Man blir ju rörd. Jag blir nästan arg så mycket jag saknar stället. Blä blä blä. Men snart är man där igen =) Längtar så att det gör ont.

jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback