vitt på flera sätt.

Inte nog med snön, och att det snöat mer idag utan jag har också kollat på vänner nu efter frukosten. Då skulle Ross gifta sig med Emily och Rachel kommer dit och det blir galet typ. Ska snart titta vidare på avsnittet efter, det är lagom spännande. Haha. Me like the friends!
Jag fick en sådan härlig känsla i kroppen när dom höll på med bröllopet och allt det där. Har aldrig riktigt tänkt på allt med bröllop och sådant som tjejer kan göra. Kan knappt se mig själv gifta mig faktiskt. Men idag och nu fick jag en mysig känsla i kroppen som jag inte haft tidigare. Verkade så bra allting bara. =)

image648

Men innan jag börjar kolla ska jag faktiskt ta tag i städningen, har precis rullat igång nya Håkan skivan på hög nivå så nu är det bara att köra.

jag kommer inte att älska dig för resten av livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback