vart kom snön ifrån.

Men helt ärligt? NU?! Hmm. Nää jag går inte med på det här. Vårjackan var framme och mer på nu än någonsin och vad händer. Joo SNÖ! Trodde att det var 9 april och våren var klart påväg om inte redan här. Jag hade fel. Jävligt fel. Känns så surt att vinterjackan får åka på igen. Frusen som man är. Fan.
Nåja, idag är återigen en ledig dag och jag sov ut. Ända till 9.30. Vilket kunde varit myyycket längre, men tydligen inte. Jag känner mig pigg iallafall det är väl huvudsaken.
Gymmade ju igår också, det gick bra faktiskt och bra sällskap av Ack-kvack och Havanna. Jag och Ack-kvack ska kanske iväg på cosmonova imorgon! Haha, hoppas det är roligt. Ingen av oss har varit på det tidigare och vi ville göra något som vi inte brukar göra. Ack-kvack började prata om museeum jag var inte helt på. Så pappa kom med den briljanta ideén om cosmonova. Spännande värre!
Men idag då. Ingenting planerat idag heller. Eller joo träning. Dom ringde från jobbet också och undrade om jag kunde jobba, kunde ju faktiskt tackat ja men kände att jag behöver den här dagen ledigt ändå. Kanske väldigt dumt gjort av mig med tanke på min penga brist men jag känner att jag inte orkar faktiskt. Och eftersom det är träning ikväll också så skulle jag inte hinna träna säkert. Surt sa räven.
Det kommer fler tillfällen.
Jag må vara lat en dag som denna men städa ska jag nog ändå hinna med. Det är ju inte stökigt, men dammsuga kan man ju alltid. Haha. Jag veeet pedanten har talat men har jag ändå tid över kan man ju passa på för det kommer tillfällen då jag absolut inte kommer hinna.
Så det är väl ungefär vad som står på schemat idag.

vad jag bryr mig om är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaks till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback