valborg.

En otroligt överskattad dag som jag ändå är med på. Planerar, surar om det inte "blir något" jaa och allt det där. Det känns ju ändå som att alla andra ska hitta på något då verkar det trist att sitta hemma som en vanlig onsdag. Så why not. Trots att jag jobbar imorgon. Men det är ju inte förens kl 12. =)
Pappa ringde just också och frågade om jag behövde en skrivare med färg och allt, jomenvisst det behöver jag ju. Så han kommer hem med den idag till mig. Tack så mycket =)
Måste åka till bolaget idag också, samt sola och gå en promenad. Dock tror jag promenaden blir lidande eftersom jag måste hjälpa pappa att hämta ut våran bil ur garaget. Nåja får se vad som hinns med. Och städa gjorde jag inte igår heller så det måste jag göra. Fan då.. Men men Håkan är där och hjälper mig när jag har det svårt.
Han är killarnas Rolls Royce.
Dags att sätta igång så något blir gjort kanske. =)

men du, jag ger dig min morgon jag ger dig min dag...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Noo, du får inte sola så mycket. Haha. :) Pratade precis med Jimmy och så, vi kanske ses ikväll då? Krångel det är som vanligt!

Jag har iallafall Peachtree:)

Postat av: angelique

emelie: haha nää solen gick i moln när jag var påväg ut så det blev inge :( japp jag vet, det är tröttsamt, men hoppas vi ses :)
åååh ska nog också ha :D

2008-04-30 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback