tristess.

Nu dör jag snart. Klockan är bara 19 so far och jag har snart jätte dött av tristess. Don´t get it. Det är verkligen jätte tråkigt att vara sjuk. Det går inga bra program på tv, daah kollat på tv hela dagen? Redan checkat allt fyrdubbelt på datorn, även helt onödiga saker som jag aldrig gör annars. Och där tog mina ideér slut. Fy va tråkigt det äär! Kan det inte bara bli mer kväll och jag mer trött och gå och lägga mig istället? För just nu är jag inte speciellt trött så det är inget alternativ. Framför allt inte när jag inte ens ätit middag ännu. Så kan man inte träna heller för att man är sjuk. Verkligen blä. Man mosar bara i sig massa onödigt ont när man är sjuk och så kan man inte ens göra sig av med allt skit. Illa.
Ont i huvudet har jag också. Såklart. Vad annars? Förut hade jag jämt ont i huvudet faktiskt. Och är sjuukt glad att jag slipper ha det lika ofta numera. Men liksom huur bra skulle inte en stillsam promenad med en trevlig vän sitta nu? Perfekt. MEN, jag är sjuk = huvudvärk, snorar, nyser och är allmänt äcklig så det är inte heller något alternativ.
Please help me. Och jag kommer vara hemma imorgon också. Hur i hela världen ska det gå till!? I don´t know.
Men nu får jag väl sysselsätta mig med middag fast jag inte ens är hungrig. Yeeey..

som om jag inte lyssnar längre, och det gör jag inte heller...


Kommentarer
Postat av: Maria

öppet till sex :) så jag slutar halv sju då det ska låsas, räkna kassan och städas innan man går.

usch ja att vara sjuk är bland det tråkigaste som finns!

Postat av: angelique

maria: va skönt inte öppet så länge alltså :) jaa jag vet, super trist!!

2008-04-16 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback