tiden flyger iväg.

Verkligen, nu om något. Jag är glad att den gör det också, som jag gnällt över all spill tid. Jag har inte städat ännu heller. Kom på att jag har maaaassor av urklipp från tidningar på Håkan. Har ett stort kollage i mitt rum för dom som inte vet. Och kom på att där kan dom inte ligga och skräpa så tog tag i det nu och började klippa ut medans dvdn rullar i bakgrunden. Och man kan säga att jag hade en heeeel del och lite till att klippa ut. Haha. Är inte ens klar än. =)
Måste dessutom köpa en ny stor ram från ikea. Får liksom inte plats med alla mina bilder och intervjuer på min nuvarande. Hm. Men får pressa upp det som finns. Tänkte även få upp mitt kollage jag fick av Cissi och Immi i födelsedagspresent. Efter DET städa. =) Massor massor att göra.
Så har jag fått ta dom där starka tabletterna mot min mensvärk också så jag är mer lustig i huvudet än vad jag brukar, så det går sådär att klippa kan man säga. Haha. Känner mig nästan lite full. Men kan nog bero på min feber också. Men ganska skön känsla faktiskt.
Men nuu, mera Håkan för hela slanten och fortsätta med mitt.
Det där samtalet gjorde mig och min magkänsla liite lugnare. Tack.

om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback