som vanligt.

Är det trassel när det är planer i verket. Men jag är inte orolig, blir mest lite smått upprörd och tycker synd om de det drabbar. Men allt verkar iallafall lösa sig till ikväll och jag tror som alla andra kvällar med det här folket, blir lyckad. =) Längtar tills ikväll.
Har hunnit med hälften av det jag tänkte mig, när jag skulle sola så blev det helt grått på himlen och solen försvann, tack för det. Och så väntar jag på svar från chefen efter DET kan jag åka till centrum och inhandla det som behövs. Alltid lika roligt att vänta. Not.
Så förhoppningsvis får jag träffa två av mina favoriter idag också, Tim och Fetto. =) Om dom landar i trakterna så. Hope so! Vore ju hur kul som helst!
Men nu kanske man ska kika närmare på en bra outfit, ska ju vara ute hela kvällen så bäst man tar något värmande, men man vill ju inte se ut som en tjockis heller. Haha. Nåja, jag får kika.

har någon sett till hurricane, du har betalat din skuld för att klara dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback