planer planer.

Jag är verkligen en sådan person som inte gillar att planera upp för mycket. Men nu idag är det faktiskt det enda jag gjort typ. Usch. Känner mig låst när man måste planera. Fast det här är roliga planer så då går det!
Imorgon ska vi till Johan och fira alla födelsedags barn. Bara en sådan sak blir ju förbannat roligt! Minns ju hur det blev för två helger sedan.. Fast nu har vi uppgraderat det hela. Nu är det Pizza Hut innan som gäller, vi ska boka bord på Söder blir det nog. Fan va mysigt! =) Sedan får man göra som man vill, ut på krogen eller vidare till Johan. Jag har redan bestämt mig. Ska till Johan. Jobbar ju faktiskt i helgen så man måste ju tänka lite, sedan går nog inte budgeten ihop annars heller. Haha.
Men nu ska jag faktiskt iväg med Cissi till skärholmen (där jag ALDRIG är. haha) och gå på Skopunkten. Det är ju så härligt väder så jag börjar där med skor och sedan vidare till tumba. =) Man vet ju aldrig. =)
Längtar som fan tills imorgon. Sjukt kul! Jag och Emelie ska blanda drinkar. Haha. Nåja, vi vet ju hur det gick sist med det. Men man får hoppas att jag är pigg på söndag. Haha.

kärlek är ett brev skickat tusen gånger...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha. Det kommer bli sååå bra så med våra drinkar. Ingen nyår nr 2 tack, haha. :)

Postat av: angelique

emelie: hahaha jaa menar det! nej då isf kommer jag dö på jobbet på söndag och det vill jag inte :)

2008-04-04 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback