piggare.

Blir man alltid när man får sitt lönebesked. Och defenetivt den här månaden. Åh va glad jag blev! Verkligen mer än jag förväntat mig. Och så var det bara att stoppa undan allt.. Har gått över budget den här månaden så det är bara att betala tillbaka. Men nu är iallafall resan betald, tackvare den här lönen. Lite tur med missen på januari lönen faktiskt. Så nu genast blev jag mycket friskare! Jippie =)
Känns riiiktigt bra nu. Sen att det är typ en vecka kvar innan lönen dimper ner på kontot är en annan sak. Men nu kan jag vara lugn. Så lär jag ju spendera en jävla massa pengar på onödiga ting bara för att man fick några extra kronor i plånboken och det får inte hända.
Pengar gör faktiskt en lyckligare. Eller iallafall mig när jag inte haft pengar på ett tag.
Så blir det nog inge Håkan H heller. Och det är nog lika bra det. Ganska mycket pengar. På tal om pengar. Men
Emelie och jag har EN dag till på oss att tänka iallafall. =) Så ska vi ta oss en skön promenad i helgen troligen. Skulle ju sitta hur fint som helst. =)
Så kom pappa hem med en fungerande laptop idag också, provade runt lite och den kom riktigt lägligt in i familjen tror jag. Men nu blir det säkert slagsmål om den istället. Haha. Vi har ju en varsin dator dock, MEN det är alltid roligare med nytt och framför allt en laptop som man kan ligga i sängen tex och surfa. Snacka om att prylvärlden tar över.
Nä mera mensvärkstabletter på det här, sedan är jag redo för mötet ikväll. Eller undrar om man ska ladda eller bara hänga med? Ingen aning. Det löser sig.

be aldrig om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback