lunchnerver.

Eller något. Kom inte på något bättre. Var ut och gick i ca 40 min. Blev lite tajt med tanke på lunchen med mamma. Efter vi gått och kollat lite i centrum var hon tvungen att gå. Blev ihjälskrämd av Victor och stog och pratade med honom, hans pappa och syster ett tag. Det var ju ett tag sedan man träffade dom faktiskt. Trodde det skulle kännas konstigt. Efter lite snack och påhopp på Victor som vanligt så skjutsade jag hem honom eftersom jag ändå skulle förbi idro och hämta träningskläder, tackvare den egna träningen och jag vet inte om jag kommer orka åka till idro för att träna. Lika bra såhär. =)
Det är väl alltid lite konstigt att träffa sitt ex men tycker att vi kommer så pass bra överens så det är inga konstigheter. Nothing has change.
Nu har jag iallafall kommit på vad jag vill tatuera härnäst. Eller nästan hela. Kommer nog bli jätte bra. =)
Jag vet inte riktigt vart jag har mina nerver för tillfället faktiskt, allt är lite upp och ner, hit och dit. Förhoppningsvis lägger sig det snart. Men klart man är på sin vakt.

har gått på knä så många år i den här staden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback