han är räddaren.

Min man. Håkan Hellström. Will always love him! Är för dom som missat det hemma och är sjuk. You don´t say.. Men har ju dött av tristess ett par gånger. Fast idag känner jag mig lite på bättringsvägen, dock har jag feber så blir ju anfådd för två steg men ändå. Känner mig piggare idag. Sov som en stock inatt. Var nog tok däckad. Men ändå.
Har spelat guitar hero en del nu, jag blir faktiskt bättre. Tro det eller ej.
Smsat med sjuklingarna
Emelie och Rosie också. Haha. Det är SÅ synd om oss tycker jag! Och Emelie var sugen på att haka på mig och se Håkan Hellström i helgen. Hope so. Vore ju så himla roligt!
Och eftersom jag känner mig piggare ska jag städa rummet. Har dragit igång Håkan Hellström dvdn från 2002 på full volym och här ska städas. Bort med alla baciller!
Fick även insperation av Maria och kolla skor från forever21, vilka skor sen! Gah. Jag bara älskar alla. Har också en annan sida som jag kikar på Have2have heter den. Sjukt bra där också. Har dock inte köpt några ännu för att jag mer eller mindre glömt bort sidan. Haha. Men snygga skor är det!
Och man måste ju få trösta sig med något när man är hemma och är sjuk samt mensvärk like hell. Men men. Sen att dom från jobbet ringt 2 ggr idag och undrat om jag inte mår liiiiite bättre och kan jobba imorgon? I´m sorry, inge kul med feber och sånt. Vilket dom förstog. Det är nämligen en tjej till som lyckats bli sjuk och dom får verkligen inte tag i någon som kan jobba. To bad. Jag kan inte rå för att jag är sjuk. Det bara är så.
Men bäst jag tar tag i min hemska magkänsla som knappast blev bättre efter att alla mina tankar snurrat runt i huvudet. Fy fan, go away!
Här ska städas med Håkan H.

när man är ung vill man bli hög...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag höll också på att dö när jag kollade in Forever 21´s hemsida. Jag såg vad kenza hade köpt för lite över en tusenlapp och hon hade köpt hur mycket som helst och skitsnygga kläder som såg värsta dyra ut. Man borde gå ihop några stycken som vill beställa och så delar man på frakten, för den är ju så himla dyr :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback