fredag kväll och lördag.

Hann ju faktiskt inte blogga så mycket om igår märkte jag. Haha. Men det är inte mycket att hänga i granen iallafall. Var ju ute och gick med Cissi ett bra tag, gud va skönt det var! Och att få prata av sig är aldrig fel. Men det mesta verkar klara upp sig. Cissi jag berättar för dig senare idag. Vi gick typ hur långt som helst och ändå tog det inte mer än en timme ungefär. Snacka om chockade vi blev.
När jag kom hem gjorde jag inte speciellt mycket, väntade på svar om hur det skulle bli till kvällen. Och jag fick vänta. Vid kl 21 hade vi äntligen bestämt oss. Efter en del smsade med Fetto Robin om hur eller om han och Tim skulle komma hit. Synd att det inte blev så säger jag bara. Men eftersom att det inte skulle hända så mycket verkade det som en dum idé.
Jag och Hjalle åkte iallafall till Kärrtorp för att hämta Johan och sedan vidare till "festen". Vi for till Jimmys mor och plastpappa. Så väl hos Micke och Pia var det bara att korka upp.
Vi blev till slut ett ganska stort gäng vilket ingen kanske förväntat sig. Jimmy*2, Danne, Johan, Hjalle, Nattis, Rosie, Åsa, jag, Micke och Pia. Det var roligt som vanligt när alla dessa är i farten. Och stackars Jimmy, eller om det är så synd om honom? Haha. Blev väl lite "överglad" så han fick leta tusenlappar i badrummet. Undrar om han hittade någon.
Vid 2 tiden var det dags att tänka på refrängen. Så det var skönt att det blev något till slut inte kul att bara sitta hemma och uggla direkt.
Idag är det iallafall stan som gäller. Skönt med skjuts hem iallafall! Tjohoo! =) Så får vi se hur allt det andra går. Och om jag ska klippas ikväll också. Sarah är the big boss.

behöver lite kärlek från fel sort, och sympatier från fel håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback