en torsdag för mycket.

För idag har det varit mycket må jag säga. Är slut i kropp och själ. Har använt mig av uttrycket förut och det tåls att användas igen. Vi hade as mycket att göra idag eftersom att det är inventering imorgon. Så ingen rast ingen ro. Men skönt att dagen gick fort ändå och att jag slutade kl 18, vilket var guldvärt. Men åter till jobbet imorgon och det är då beslutet ska vara klart. Jag är sjukt osäker. Jag vill egentligen mer än allt, MEN klarar jag pressen och DET ansvaret? Men ger jag mig in i det så blir det självklart till 110 % finns inget annat. Men jag har mycket kvar att lära. Så nervöst inför morgondagen.
Firande blir det vad jag än bestämmer mig för. Ska äta på Fridays med Camilla, Emilia och Jenny. Eller jag antar att det är vi. =) Fick sms av Camilla om det iallafall och vi har pratat om det lääänge. Så det var på tiden. Ska bli super trevligt verkligen!
Och så jobbar man hela helgen. Är bjuden hem till en på jobbet också som ska fira sin födelsedag. Vi får se hur jag gör, men vore ju super kul!
Men jag har så otroligt mycket i skallen nu att jag knappt vet vad jag heter. Har dessutom feber, annars hade jag varit och rensat tankarna genom att träna. Hade ju behövts kan man säga. MEN avstår pga sjukdom. Blä..
Har hittat min efterlängtade handkräm också, 17 kr på ICA kvantum i skärholmen! Viiiilket kap. =) Bästa handkrämen för mig, so far. Miramar heter den.

Kan inte låta bli att le, mitt i all misär. Ibland får man må bra trots motgångar och allmän förvirring. Kan inte låta bli att ibland inte tänka på vad som kan hända om jag ger för mycket, det bara blir så. Det är säkert där fällan är också. Men jag har kontroll. Jag har lärt mig av mina misstag.

allt roligt börjar och slutar med att vi är nere och ute igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback