bilder från Göteborg.

Förlåt för det långa inlägget, men det är värt varenda ord, varje mening, jaa allt. Och det är inte ens hälften av vad som hände och hur känslan under den korta tiden var. För det går inte att beskriva.
Men tänkte väl ge lite smakprov på bilder iallafall. Lägger nog upp det mesta på pixbox.se ikväll om jag orkar. Är dunder förkyld och hostar så vill bara ligga i sängen och dö. Nää snarare leva på känslan. Sinnessjukt hur bra en människa kan vara.
 
                                 

image678  image679

Tack för mig. Tack för känslan. Jag är som Håkan, vill inte släppa det ögonblicket.

jag vill ha dig för gamla tiders skull...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh! :) Ni verkar ha haft hur roligt som helst!

Postat av: angelique

emelie: jaa det kan man verkligen säga att vi hade :D

2008-04-14 @ 10:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback