tro mig, det regnar.

Och är kallt. Nu är hösten här, helt klart. Jag som inte får min höstjacka från HM förens i oktorber, skönt. Lär nog ha frusit ihjäl tills dess, tack HM för er snabba leverans. Eller något.
Dagen har varit kall, på alla sätt och vis. Vi förlorade våran premiär match, skit men vi får komma igen redan på tisdag mot Westermalm helt enkelt.
Efter matchen hände inte mycket, kollade bland annat på det inspelade Svensson svensson, som för övrigt är sjukt roligt. Sedan god middag i form av grillning med trevliga tillbehör. Mums, och förmodligen det sista rycket hos vår familj med grillandet. (Sörjer...)
Och efter det har jag bara chillat, och frusit. Usch hela dagen alltså. Kanske ska tända en brasa och ha filmmys med mamma och pappa, får se hur det blir. Om jag inte somnat innan dess.
Gick och la mig lite väl sent igår kanske, vad vet jag. Men tror det var bra för då är jag trött ikväll med tanke på att jag måste upp kl 5 imorgonbitti för att åka och arbeta på Rica. Bah. Lär vara galet död imorgon.
Tro inte på fan då att vi ska ha fotografering efter träningen då också! Men shit, då lär man inte se lite trash ut eller? Något.
Skönt och kul att jobba ändå, skönt att sluta kl 13 och få pengar och kul för att man får pyssla med något än att bara vara någon soffpotatis på dagarna. Men jobbar bara dessa tider fram tills onsdag sedan ledigt. Mys =) Då kommer jag sova!
Ledig helg som det ser ut också, den kommande såklart. Hoppas på något trevligt att göra då. =) Juste kanske bio imorgon också! Wiihoo! Jag vill jag vill! Haha. Behöver komma ut och göra saker känner jag. Vill inte fastna i något ekorrhjul (som Gustav i svensson svensson sa, klok den där herrn)

Föll hårt. Det har jag gjort. Iallafall känns det så. Jag tror nästan det. Fan. Jag trodde nog allt att jag skulle klara mig galant, och smärtfritt, men där hade jag nog fel. Men bara kanske. Är inte helt säker på hur än. Det ordnar nog upp sig. Jag följer mina ständigt korrekta horoskop, iallafall har dom stämt hittills, scary! Men lite kul är det också förstås. Men ändå, det är sjukt.

Vill åka på en resa, typ nu. Jätte nu. Jag har ännu en gång kikat runt lite och tror kanske att det blir någon weekend, eller något. Hope so. Jag behöver det, stenhårt. Iallafall få komma bort lite, bara en liten sväng och slippa tänka på allt. Thanks!

these streets have too many names for me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback