salong al á källsten.

Lördagen blev inte dirket som jag tänkt mig men det blev bra iallafall faktiskt. Tillbringade den med vännerna Sarah och Victor. Sarah och jag lyckades faktiskt lura honom och det var inte helt tråkigt haha, tror dock inte han var lika road snarare mest rädd för att vi var bort bytta mot några andra. Äsch.
Sarah ville så gärna se Shrek 3 så då fick hon det, men hur schysst var det då!? Haha, hon liksom Enberg gjorde för några dagar sedan, somnade. Suck. Jaja, nu kunde man kika in detaljerna! Vi bytte film och efter en stunds "tjafs" om vem som skulle sova på soffan så gav jag mig och la mig brevid Sarah som redan snarkade så gott. Så söt.
Somnade väl säkert efter någon timme eller så. Blev väckta av en frysande Victor vid halv 9 eller var det tidigare? I vilket fall som helst kunde såklart jag och Sarah inte somna om och pladdrade, inte allt för kul tyckte dock Victor att det var som försökte sova. Haha. SYYND!
Men vid 11 nångång kilade jag och Sarah hemåt. När jag väl kom hem så städade jag faktiskt mitt rum, åt frukost med pappa som dock satt och pluggade och sedan kikade på friidrott.
La mig och sov en timme också, sköönt. Sedan kom Sarah över vid 16 tiden för att ha salong al á Källsten. Börjar med att kolla lite bilder från ayia napa och klippa bror min, så snyggt! =)
Tog sedan min lugg innan det var middagstajm. Sarah var iallafall road under middagen haha. Stackarn. Sedan blev det till att klippa hela mitt hår, mammas och pappas för att sedan färga mors hår också. Alla blev så fina såå! Sarah kan hon. =)
Kollade även på The Simpsons filmen, den var bra men kunde varit bättre. Men helt klart som allas favorit i filmen, Spider-pig! Haha, mor och far fick typ damp på mig till slut. Det är inte över än. Haha.
Kollade också på, Nu blåser vi snuten igen. Sedan skjutsade pappa hem Sarah som jobbat hårt. =)
Så nu är det en skön och behövlig bastu för mig och päronen. Mmmh. =)
Men som jag vill säga det "känner man sig snygg så spelar man bättre" håller ni inte med?

staring at the sun...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback