nya tag.

Fast det tar emot. Nu känner jag mig som om jag vore mellan 90 och döden faktiskt. Shit Maj-Britt. Först upp vid 5 snåret för att väcka tuppen så han inte försover sig och sedan jobba ett riktigt jävla segt pass. Börjar med att allt krånglar återigen och sedan är allt färdigt vid 13. Jahapp och jag slutar 16 och kunde inte åka hem eftersom det var match i Nacka idag. Så fick åka till mitt förra "andra" jobb, Clean Car och städa och tvätta min bil. Riktigt fin blev den också! Haha. Men fy va ringrostig man blir, två år sedan jag jobbade med sådant, det går utför.
Äsch när pappa var klar vid sisodär 16 så kom han så vi kunde åka till Nacka för samling inför match. Jag stendog i bilen. Himla skönt det där, gick att sova i min bil också! Haha.
Ja matchen är väl inte mycket att tala om egentligen, vi förlorade så det blir ingen grand de finale (galen stavning där) på torsdag. Men nya tag tills matchen imorgon mot RP Linköping hemma kl 19.45. SKönt. Kommer nog bli en rolig match! =) Hoppas man får spela lite också.
Gillar konversationen efter vi duschat efter matchen, men pallar inte skriva det här, men klockrent var det! Jessica har publicerat den i sin blogg. =)
Idag var jag inte sämst tror jag, kändes inte så för min del. Jag skryter aldrig, sällan kanske man ska säga för man ska aldrig säga aldrig, men idag gjorde jag ett snyggt mål. Haha. Första och sista för denna säsong. Tack för mig!
Skönt att det inte är någon löpning imorgon efter matchen heller utan bara match.
Men imorgon är det även nya tag med jobb också. Gah. Men jobbar inte så länge dock. Bara till 14, ska iväg och fixa min rygg (ÄNTLIGEN!!!) för nu börjar det ömma överallt och den låser sig osv. Ingen hit helt enkelt. Men nu finally, knäckas upp och masseras. Det kommer göra sååå ont men så skönt efteråt! =)
idag ska jag lägga mig tidigare än igår iallafall annars pallar jag aldrig morgondagen och inte resten av veckan heller.
HELT LEDIG HELG I HELGEN också! Här ska njutas! Avnjutas med en liten Håkan Hellström-lördag. Big heart! =) Kan inte bli bättre. Sedan lär jag väl sova typ hela helgen. Hope not, fast ändå vore det riktigt bra.

                 

Detta är då min vy på dagarna, det jag pysslar med helt enkelt, dock bara två "stationer". Men kaffe som kaffe eller?

nu kan du få mig så lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback