länge sedan nu.

Sarah . men bröstmjölk på er ! säger:

ASÅ FITT JÄVLA FOT VA ONT DET GÖRT

» ลngelique ت « | säger:

BAHAHAHAHAHAHA

» ลngelique ت « | säger:

JAG DÖR

Sarah . men bröstmjölk på er ! säger:

GBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAABBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBAJS

» ลngelique ت « | säger:

hahahahahahahaha

» ลngelique ت « | säger:

jag smäller av

» ลngelique ت « | säger:

pang bom

» ลngelique ت « | säger:

oj, vilken inlevelse

Sarah . men bröstmjölk på er ! säger:

nemen oj, akta så du inte gör en actionrulle här!

» ลngelique ت « | säger:

hahahaha

» ลngelique ت « | säger:

typ

» ลngelique ت « | säger:

jag är värsta skådisen

Sarah . men bröstmjölk på er ! säger:

hahah ja läste kåndisen!!!

» ลngelique ت « | säger:
hahahah och jag fick hjärnsläpp på hur det stavades





som vanligt när vi är i farten, dock länge sedan nu, så var bäst att ge en update. Men vi har roligast åt det iallafall.


Kommentarer
Postat av: ?

Fetto Robin = Peteri??

2007-09-17 @ 18:13:00
Postat av: angelique

Svar till -?: Nepp, han (peteri) trodde att det var honom som det var menat, men så är inte fallet och det vet han också om att det inte är.

2007-09-17 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback