hej städning.

För det behövs. Usch och fy. Men får se om jag orkar ta tag i att dammsuga, för annars är det egentligen inte så mycket som ska göras. Haha. Det går ju fort, på med musik så går allt av bara farten =)
Träning ikväll också, endast handboll + matchsnack. Skööönt! Får man se om man kommer få spela på söndag också, premiären och allt. Spännande. =) Hoppas på spel såklart.
Det känns och märks verkligen att jag har skrivtorka, vet inte alls vad jag ska skriva om längre. Förut har det gått av bara farten men nu, nix tvärstopp!
Så jag antar att jag får återkomma när jag har saker att skriva. För nu är det ju inge roligt heller. Haha.
Under tiden kan man ju alltid städa och vila lite innan träningen, somnade alldeles försent imorse kan jag ju få be och tala om. No good.

Hoppas på lite ändringar hos mig på alla fronter, kanske inte alls så radikala men man hoppas ju lite. Iallafall på fredag. =)

vad vet du om månljuset förrän du blivit sönderslagen under de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback