inte som andra måndagar.

Eftersom jag jagar jobb förfullt så är inte måndagar för mig ångest, ännu. Skönt med tidig träning och that´s it. Det är min dag. Och det är tråkigt att bara gå hemma, men jag gör mitt bästa för att hitta ett jobb. Hittills har det ju bara varit lite extra inhopp som har varit mer än bra för mig. Så nu hoppas jag att jag får ett jobb snart, blir tokig att bara gå hemma plus att man har ju inga pengar. Suck.
Fick mina kläder från HM idag, helt otroligt. Dom skulle komma i slutet av oktober men kom idag istället, inte helt fel. Tröjan och jackan satt bra så jag är nöjd, ska nog skicka tillbaka jackan iallafall för den hade inga fickor och jag klarar mig inte utan. Har ändå hittat en annan på HM, liknande för samma pris =)
Helgen var konstig, skön och förvirrande på alla sätt tror jag. Lugn och skön lördag, min lördag, bara slapp och helt själv hemma. Hur skönt som helst. =) Kan inte säga att resten blev helt fel det heller.
Söndag match *2. Finns inte mycket mer att säga än att vi helt enkelt får kriga vidare i bästa mån. Match nr 2, var inte heller mycket att säga om, gjorde inte bort mig iallafall.
Resten av söndagen blev bara bättre kan jag säga, kul som vanligt och jag kunde faktiskt se söndagsfilmen på 3an, kunde lätt ha glömt det annars! Haha. Så det var ju bra. =) Jag är nöjd.
Har väl inte så mycket mer att säga än att det är orättvist att Victor får åka till spanien i två veckor och inte jag! Morr.. Jag vill också till solen, och speciellt NU. Nåja jag hoppas han får regn och ett helvete i två veckor. Haha. Det har jag sagt till honom också så det är lugnt. Lite sol kan han väl få men inte för mycket bara.
Men hoppas på en resa i vinter istället, sol och bad. Skulle sitta så sjukt fint!

Så vill jag gratulera Emilia på sin födelsedag! Grattis! =)

åt samma håll...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback