inte just nu.

Men snart. Fy fan kommer nog inte kunna sova inatt alls. Men men då har man väl nerver trots allt. Jag är ganska bra på att hålla mina nerver nere faktiskt men imorgon kommer det nog bli galet. Det är så himla mycket som kommer hända kring mig nu den närmaste tiden. Dock vad jag vet bara bra saker. Så lite nervös börjar jag nog bli trots allt. Jobbigast blir nog ändå senare, eller så kanske jag inte blir nå nervös alls, det har ju hänt tidigare.
Tur att det händer lite saker iallafall, känns riktigt skönt att ha något att längta till.
Jag blir glad varje gång jag tänker på det och det är inte lång tid kvar nu, hoppas bara att det fortsätter som det gjort hittills också så kan man fortsätta att vara glad.
Saknar ayia napa nå grymt, vill göra en sådan resa igen. Och det är nu! Eller kan man inte spola tillbaka tiden bara? Vore ju guld värt. Bara att få uppleva det igen. Har haft en turklåt på hjärnan som grabbarna sjöng där nere och som vi sedan också lyssnade på när GP hade köpt högtalare till Ipoden. Så nu har jag fått den på datorn och kanske slipper gå och sjunga på den? Haha. Bara för det lär jag mig den istället säkert. Inte för att jag förstår ett ord av vad dom sjunger men det låter roligt. Haha.

Ibland har man inte bara tid att tänka på allt som rör en just nu utan lägger det åt sidan ett tag och bara tar dagen som den kommer, känns skönt att jag inte hakar upp mig på vissa saker. Inte för tillfället iallafall. Jobbigt bara att man måste så småning om ta upp det igen och ta tag i det. Men hur det än blir så vet jag att mammilu och pappilu stöttar mig till 100 % och det känns skönt att veta. För jag tror att jag redan bestämt mig, undermedvetet iallafall. Det är ingen idé att försöka få mig att tro annat, men so far så kämpar jag på och ska visa vad jag går för.

vet inte varför men det saknas något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback