inför match.

Japp då är det matchstart om 3 timmar ganska precis. Sovit ovanligt bra inatt också, hoppas man spelar därefter också, om man får lira vill säga. Idag så står Kiruna för motståndet och vi får vara berädda som tusan att kötta på, för det kommer dom att göra.
Hoppas verkligen att flytet sitter kvar även idag (och gärna resten av säsongen såklart) så vi bara kan köra över dom med buller och bång. Det visar sig kl 14 det.
Släppte bomben för mamma och pappa för någon vecka sedan och dom tog det ovanligt bra tycker jag, nu är frågan bara om jag kommer släppa det. Trodde det skulle se annorlunda ut, men inte ens det. Vad gör man för fel egentligen. Men jag ger det ett tag till sedan ger jag upp faktiskt.
För dom som är hemma och inte har något bättre för sig tycker jag allt ska pallra sig ner till tumba idrottshus och heja fram oss till en seger, efteråt spelar även herrlaget som det gått super bra för. Heja tumba! =)
Nepp nu ska jag gå och äta en bra frukost (fast jag inte är hungrig) och sedan bär det av mot matchen där alla förhoppningsvis är taggade till tänderna. =)

torka tårarna min vän, jag tror jag vet ungefär hur det känns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback