dimmig dag.

Man såg inte mycket utanför fönstret kl 8 när man klev upp imorse inte. Trodde det inte var riktigt sant faktiskt. Och blir man piggare då? Knappast. Och 0 gradigt var det också. Usch. Jag ville bara vända och krypa ner i min otroligt sköna säng igen då vill jag lova. Men det kunde jag ju inte göra eftersom att jag skulle iväg och ha körlektion.
Det gick bra faktiskt, inte så svårt med fickparkering som jag trott. Men nerverna börjar sakta men säkert dra ihop sig faktiskt. Nu går dagarna av bara farten.
När jag promenerat hem från centrum som alla andra dagar så åt jag väl lite lunch och sedan var det sex and the city maraton. Såg nästan en hel skiva, dock bara 6 avsnitt men ändå. Jag somnade också. Haha. Var nog lite väl trött. Hade satt klockan lagom till Dawsons Creek och då var jag pigg. Så nu äntligen har jag sett ett helt program igen. Tillbaka i spåret igen. Hoppas jag hinner se imorgon också.
För imorgon är det arbete igen, kl 7.30. Är det sådär grått och tråkigt imorgon igen så dör jag nog. Snacka om att man blir tröttare på hösten och då spelar det ingen roll hur mycket man vilar, sover eller inte gör något alls. Man är ändå lika trött som om man jobbat och tränat hela dagen nonstop. Hur ska man göra för att slippa tröttheten på hösten? Någon som har förslag. Jag är öppen för det mesta.
För nu är det verkligen segt.

image470

Jag har också äntligen fått tag på Vincents låt - Miss blue. Hur bra är inte den? Gah. Me like. Så har jag även fått tag i en låt jag hörde på mtv igår Plain White T´s - Hey there Delilah. Också sjukt bra. Så jag är nöjd med att för nya mig lite i mitt lilla musikbibliotek. Haha. För det behövs också ibland. =)
Imorgon är det fredag, igen. Känns som att det var fredag alldeles nyss, det går så himla fort nu. Snart dags för julklappar? Usch. Hemsk tanke. Imorgon vet jag bara att jag ska jobba, sedan är det match på lördag, antingen i Tyresö eller i Torshälla. Jag vet ju vad jag hoppas på. Om jag nu blir uttagen till något av det. Vi är ju ett par stycken. Om det nu är det dom går på denna gång.
Så jag tror min morgondag inte kommer vara speciellt händelserik. Kanske får kika efter en present till Sarah som blir gammal på måndag. Tack återigen för att du köpte parfymen, kunde inte varit bättre. Haha. =)
Har fortfarande inte lyckats kolla på Svensson svensson jag fick inspelat förra lördagen, shit. Det blir morgondagens mission tror jag. Om jag kommer ihåg det vill säga..
Nej nu ska jag göra mig iordning för träning, som förhoppningsvis är bättre idag än igår.

dimmiga dar, vad fanns det att se klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback