still sick.

Japp, inte är det roligt inte, jag kommer garanterat få liggsår. Usch. Hatar att vara sjuk. Kunde inte träna idag heller. MEN jag gick en välförtjänt promenad med Victor och hans hund Casper. Så sjukt skönt, inte nog med att man fick röra lite på fläsket utan att det var jätte bra väder att gå i, inte som igår, svinkallt. Idag behövde jag inte ens vantar, vilken känsla va? Haha. Jag var nöjd iallafall, plus att jag fick sällskap att gå och handla "hej-tyck-synd-om-mig-själv-godis" som jag faktiskt inte ätit upp än. Imponerad över mig själv. Ändå har både bror och far min lyckats hitta påsen. Men då har jag lite kvar till morgondagen, för jag lär nog fortfarande må dåligt då.
Så dagen såg ut ungefär så här: Toppen promenad, inköp av godis, hem och äta lite (äta bör man annars dör man), sedan godis, cola och sex and the city och dunder tabletterna Treo Comp som mor min fått utskrivna. Och så har det sett ut hela dagen. Jag är inne nu efter ett par dagars kämpande tagit mig igenom snart 7 skivor sex and the city, och jag är inget annat än nöjd. Jag har också köpt HELA vänner serien från cdon.com som hade ett oemotståndligt erbjudande som mamma lurade på mig, haha. Hela serien för 999kr, istället för 1999kr, PERFEKT med andra ord.
image477

Så jag är super nöjd med dagen trots, ont i halsen, små hostig, huvudvärk + feber OCH mensvärk. Men jag har klarat mig fint med att ha tyckt synd om mig själv iallafall. Något måste man lyckas med när man känner sig så misslyckad. Och tjock.
Men imorgon måste jag väl ändå må bättre? Annars är ju helgen också misslyckad. Usch, nej nu låter det som att jag bara söker sympati och så är defenetivt inte fallet. Så låt bli.
Sex and the city kallar, bäst jag går.
Only 6 days left. Jag längtar, men kan knappt tro det själv faktiskt.
Haha, kul att du är så nyfiken faktiskt, men vad ska jag säga egentligen? Jag blev riktigt kluven men hoppas att det gick hem trots allt. Vi har ju ändå pratat om det här och ändå vet jag inte vad jag ska säga, vad vill jag säga. Jag tror jag är rädd för hur det kommer eller skulle kunna bli. Men jag har funderat och kommer fundera ett bra tag till, men det är ju så bra som det är. Kan man inte bara stanna tiden så slipper man undra, och gå igenom det.

we´ll have the life we knew we would...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback