det kan inte vara sant.

Jag blir verkligen aldrig frisk. Imorse så vaknade jag och hade sjukt ont i halsen och var förkyld, igen. Innan var det bara hostan jag kämpade emot men nu, japp allt är tillbaka. Varför? Och varför mig? Snälla. Jag vill bara börja träna igen och få min vardag tillbaka. Nu har jag bara såå tråkigt. Så skulle det inte sitta helt fel med ett jobb heller. Jag söker jobb så ofta jag bara kan men verkar helt lönlöst. Vad gör man om man inte får tag i ett jobb? Jag kan ju inte direkt bara gå in och säga att "nu börjar jag här och så är det bara..." skulle inte tro det va.
Fortfarande negativ helt enkelt. Men ikväll tänker jag inte missa bonde söker fru, så det så. Det är väl också det enda positiva med dagen.
Igår kom jag på hur mycket jag verkligen saknar tiden i ayia napa. Det var så sjukt roligt och såå skönt. Värme, bad, fest och vänner. Kan det bli bättre?

     

image521

Det var ju så härligt helt enkelt.. =)

Tur man kan glädjas åt saker som var förr iallafall. Då blir man lite piggare för stunden.

you tell me that you´re sorry...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ser verkligen såå härligt ut, kanske blir ayia napa i sommar då..

Postat av: angelique

carolina: jaa det var super härligt, verkligen något att rekomendera :)

2007-11-30 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback