bilder från helgen.

Jag har känt mig lite smått negativ nu dom senaste dagarna faktiskt. Det märks att det tar på mina krafter att vara sjuk, man är ju inte helt 100 liksom. Och det har jag inte varit på 5 veckor nu, finns det verkligen inget slut på det? Jag vill bara blir frisk så kommer jag nog vara mer positiv och bli gladare. Självklart finns det flera orsaker till att jag inte är på topp men det orkar jag inte ens tänka på, vill bara bli frisk. Och det är nu tack.

Nu får ni njuta lite av min roliga lördag, när jag äntligen träffade lite folk. =)
Bilder från fredagen med laget har jag inte fått några än, men när dom dimper ner i min dator så får ni se lite av dom också.

           

Hockeyn med grabbarna som ni ser. Personligen gillar jag bilden med djurgårdens kramdjur bäst! Haha.

        

Mongoliska, mums så gott. Grattis Gabban! "Du ville ju ha en bil..." Right!? Haha.

Nu har jag bilder på mig när jag ler på riktigt (efter 1 & ½ års eftertanke att inte göra det på kort..) Dock har Staajn den allra första bilden på mig efter att jag tagit bort min tandställning. Och jag är mer än nöjd, finally!

don´t you worry about the distance...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback