Yees äntligen!!

Jag klarade teorin idag!!! Jippiee! Så nu behöver jag inte tänka på det heller något mer, så jävla sköönt!! Grattis på mig =) Inget mer pluggande alls för min del och det är en stor lättnad att ha det avklarat, kan man bara koncentrera sig på körningen. =)
Inte nog med att jag klarade den utan snygg i håret blev man också. Och det tackar jag min mästerfrisör Sarah för, tusen tack det blev sjukt fint! Maaassa lockar i håret nu =) Får väl fräsiga bilder av henne sen. Haha. Och inte nog med det våran underbara sällskapssjuka katt (Sarahs då) Wilma fyllde 8 år idag, gratulerar! Fint väder fick vi till på köpet också. Kunde inte blivit bättre faktiskt. Eller joo att Lost slutade på ett bättre sätt för att sitta och vänta i en vecka när det slutar sådär det håller inte! Gaaah. =) Så en alldeles mysig dag har det varit. Drömde mardrömmar inatt om att jag bara skulle få 50 poäng på teorin och att jag var så sjukt förbannad att jag trodde jag skulle slå ner henne som sitter med i rummet när man skriver. Haha. Men tur att hon slapp det iallafall. =)
Då är det bara att ladda inför imorgon, Bonellis skiva. Ska bli så roligt! Har ju faktiskt haft en heeel veckas uppehåll med festande nu och det går ju inte för sig. Eller hur Sarah? Haha. Så imorgon blir det party. Skönt att man kan sova så bäst man vill imorgon också utan problem, eller jaa säg aldrig att det blir utan problem för det vet man ju inte. Men med snyggt hår och glatt inre så bör det gå för sig tycker man.
Ska kanske en sväng till Vårsta snart också. Men får se hur det blir med den saken.. Vet inte om jag har så stor lust faktiskt. Men annars blir det till att sitta här och njuta av lugnet som sprider sig i kroppen. Haha.
Fick förfrågan om att gå på ytterliggare en skiva också.. Shit det här håller då verkligen inte. Haha. Den 29de maj, lagom sent? Men aja. Haha. Kanske kanske inte vem vet. =)
Så nu är allt på topp känns det som! Förutom att jag inte kan lira handboll utan får hålla mig till löpning och lite gym. Haha men det är ju också bra på sitt sätt. Kan inte bli bättre! =)
Jag är till och med värd en öl av min vän för att jag klarade teorin! Det tackar jag för och ska verkligen komma ihåg så jag får den. Haha. Han skulle gjort den samtidigt men skippade det pga nationella prov och dylikt. =)

Can you read my mind...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ååå GRATTIS!!!

Postat av: Angelique

Taaackar! :D

2007-05-17 @ 14:54:49
URL: http://aangelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback