Studentbal.

Igår hade vi våran studentbal som alla treor har som går hotell och restaurang på våran skola. Det var jätte trevligt och hur mysigt som helst och alla var jätte fina! Verkligen överträffade förväntningarna! Och alla följde temat black and white som det var, super bra! Vi hade en fotograf och fick mycket god mat som tvåorna fick ordna. Duktiga som få! =) Har dock inte fått några bilder från gårdagen men har lånat från Sarahs blogg och Emilias blogg så att ni får se lite, lägger upp så fort jag får fler. =)
Jag har inte så mycket att yttra mig om resten av kvällen efter att vi åkt därifrån vid 22 tiden, kan bara säga ölspel hos mig med Fetto Robin, Tvärn och Sarah inte slutade som någon hade tänkt sig. Bra Sarah att du tog dig upp imorse iallafall, det ska du ha stor eloge för! Haha. Och helt otroligt att ni ens kom hem sen grabbar, bättre sent än aldrig har jag hört! Visst?
Inte helt fel med sovsällskap heller, det tackar man aldrig nej till.
Mina grannar hade hört att vi varit på altanen men att det inte störde iallfall, tur för oss kan jag ju säga. Men kul var det må jag säga!
Jag känner av idag den där betongklumpen iallafall, drömde till och med om den tror jag! En söt bula blev det. Haha.

image132

Självklart fixade min frisör balfrissan, detta är bara början =)

image133

Som tagen ur en 80-tals serie, tyckte iallafall jag och Sarah.

image134

Delar av resultatet, vilket jag blev mycket nöjd med =)

image135

Mer av resultatet, det är endast hårnålar spray och mitt egna hår.

image136

Från middagen på balen, Emilia, Camilla och jag. (Snyggt med namnskylten där..)

image137

Tjejerna och Ramel våran hotellärare =)

image138

Fin uppdukning må jag säga.

image139

Den goda efterrätten =)

Tack för en trevlig kväll, nu kändes det som att det var början av slutet! 6 dagar kvar nu...

Idag då, vaknade alldeles försent och inte mer med det, åker ner till tumba centrum för att hämta pengar till slutskivebiljetterna, möter Malin för att få dom. Åker därefter ner till tumba med pappa igen för att handla och hämta mamma, efter det ringer Bonelli och vill ha sällskap med att gå ut med hans hund Penny, tack för den trevliga promenaden. =) Direkt efter det hem och dra på sig lite smink för att åka till Heron City och äta på Amazon som vi har som tradition när min lillebror fyller år, dock var det i mars men vi har inte firat honom pga min Sälen resa, men trevlig och god middag med familjen blev det iallafall. =) När min pappa börjar snacka nysvenska det är då man ska börja undra... Han kläckte ur sig när vi skulle betala "Upp med staschen (oj, staaavning??) breeee!" och fråga mig inte vart han fick det ifrån men jag dog iallafall. Haha. Det spårar alltid ur när man är med familjen Källsten faktiskt.
Ska snart över till Sarah också, hurra så ovanligt haha! Nope men what to do? =)

aldrig nöjd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback