Skolan.

Sitter som vanligt i skolan på hotell lektion. Har precis haft vårat sista prov, marknadsföring och lönsamhet tror att det gick rätt bra, men just att räkna ut alla jävla beläggningsgrader, kostnader och icke kostnader var inte riktigt min grej. Men annars gick det ganska bra tror jag. Eller hoppas jag iallafall. =)
Idag mår jag mycket bättre också, skippade handbollen imorse för då mådde jag skit, fick knappt sova inatt fick sms hela tiden kändes det som fattar inte att jag svarade på dom också, minns i och för sig knappt vad jag svarade men ändå. Haha, lyckat! Ikväll är det skiva för hela slanten också på berzelii ska bli så sjukt kul! Och det blir roligare när man mår bättre, trodde verkligen att jag inte skulle vara på topp men det var perfekt att jag mådde bättre när jag tog lite sovmorgon. =) Så ska väl gå till Sarah strax innan 17 eller så. Och whats the grej med alla dessa outfits!? Har noll aning om vad jag ska ha på mig. Buhu. Men jag får hem och riva i garderoben, dock är det ju skiva imorgon med så jag måste ta ut två outfits plus till mösspåtagningen. Suck.
Men förhoppningsvis går det väl bra och man får slänga på sig något. Får ju iallafall hjälp med håret för det är verkligen inte min grej. Haha.
Party to night girls!

One of us gonna die young...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback