Haha.

Det är ju så roligt att jag inte kan sluta skratta åt det. Är det inte den ena så är det den tredje. Och jag skojar inte. Men roligt är det. Eller irriterande. Har inte riktigt bestämt mig än. Men det vore roligt att hämnas och jag tror det går att fixa och det skulle vara såå roligt att se minen. Måste erkänna att hornen växer fram nu. Jag ska nog sluta tänka på olika sätt att hämnas, men det skulle vara så roligt att göra det. Inte för egentligen det är så mycket att hämnas på men det är själva grejen som är rolig. Muhaha. Nää jag ska sluta tänka sådana tankar. Men ibland måste man faktiskt.

Haha kan inte sluta skratta åt gårdagen alltså. Sarahs "bidrag" till idol som hon råkade radera. Fan. Den var bäst! Och så ramlade vi på dansgovlet. Lyckat. Haha men så går det när man tappar balansen. Jag tror jag lämnade den hemma helt och hållet igår faktiskt.. Men kul var det. =)

I dont need a man to make me feel good...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback