Haha.

Pappa fick ett sms av en av hans galna kompisar i vanlig ordning så jag var bara tvungen att ha det för det var lite roligt. Så jag tänkte att jag skriver den här så ni också får ta del av den. Haha =)
"Vad är skillnaden på "mod" och "stake"? Mod är att komma hem efter en tur på krogen med polarna. Bli anfallen av frun med en kvast som tillhygge, och våga säga: Städar du än eller ska du ut och flyga en sväng..? Stake är att komma hem sent från krogen efter en kväll med polarna. Med parfymdoft, ölstank och läppstift på kragen, och daska frun på röven, och ha stake nog att säga: Så var det din tur då tjockis!"

Erkänn att liiite bra var den ändå? Haha. Tycker att den är rätt rolig faktiskt =)

Och du, kan du inte bara låta mig vara? Hoppas ju att du snart inser att jag inte bryr mig om du ringer och pratar om inget. Så snälla låt bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback