Feber.

Japp en hel del och lite till, blev helt paff när jag kollade tempen. Hmm attans. Men måste nog nästan åka till praktiken imorgon iallafall, annars får hon skicka hem mig. Det är endast 4 dagar kvar på praktiken nu ju så verkar helt mupp att stanna hemma nu för att man är sjuk. Nej det håller helt enkelt inte.
Jag har ont verkligen överallt det känns som att jag är mellan 90 och döden utan att skoja. Men världens goaste pappa kom på den fina idén med att äta persikohalvor och vaniljglass, smaskens! Bästa medicinen när man har feber och ont i halsen =) Mys filten och en skål med glass och persikohalvor, kan inte bli bättre, förut om att man gääärna kunde må bättre. =)
Ska nog gå och lägga mig snart för att ha någon chans att må bra imorgon. Som att det känns troligt just nu. Nää.

Girl you gonna get them...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback