Äntligen avklarat!

Fan va skönt! Slipper nu tänka på skolan något mer, betygen sätts på måndag och imorgon är sista dagen på denna vecka. =) Höll mitt tal idag om Hälsan i fokus. Det gick faktiskt över förväntan och jag fick ihop hela 4 min, hur lyckades jag!? Men gjorde det iallafall. Fick lite tips från coach-Robin som också höll tummarna för mig, så det måste ju varit tackvare honom det gick så bra som det gjorde. Hade hjärtklappning och höll på att svimma när jag reste på mig och skulle upp men upp kom jag, där stog jag nu och skulle hålla talet. Trodde alla såg hur mycket jag skakade men Emilia sa att det inte syntes någonting och att det var ett bra tal. Tack tack! =) Min lärare verkade också nöjd. Tackar gudarna för det! Men nu behöver jag inte ha några som helst tankar åt skolan och det är verkligen som en befrielse. =) Kan jag koncentrera mig på teorin till körkortet. =)
Idag är det träning också som vanligt kl 17-20 ca. Men jag kom på att jag inte kommer kunna göra så himla mycket. Fan. Cykla och springa är väl typ maxgränsen. Gör typ hur ont som helst, men tar man lite värktabletter så lindrar det lite iallafall. Just go for it!
Så kan man ju fråga sig vad sjutton Sarah har fått för sig nu också.. Hon sa att hon har något åt mig för att jag hjälpte henne igår. Jag är lite rädd faktiskt. Jag ska ju inte ha något, vänner hjälper man och hon skulle ju gjort samma sak för mig om jag var i en liknande situation. =)

Tänkte lägga upp lite söta bilder från min och Sarahs myslördag med eurovision och annat gott. =)

image128

Jag ordnar med glass.

image129

Kan det bli bättre? Glass, ananas och lime. Gillar våran första tanke med limen där. Haha =)

image130

Sarah somnade så sött. =)

image131

Japp jag med. Haha. =)



Det skulle inte spela någon roll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback