trötta eller?

Som vanligt när jag och Sarah konversierar (okej, men herregud stavas det så!?) aja, pratar helt enkelt. Ville vara lite fin i kanten där men det gick tydligen inte. Ja, men när vi gör det iallafall när vi är trötta så kan det ganska lätt och snabbt spåra ur, även denna kväll efter solsting och sjunkna skepp och alldeles för mycket mat.
Så jag var ju självklart så himla tvungen att lägga upp en kort notis om hur icke intelligenta vi kan vara när det har spårat ur totalt.

sarah aka linderoth säger:
ange, whats the grej me dej o killar

» ลngelique ت « | säger:
du, det har jag alltid undrat faktiskt

» ลngelique ت « | säger:
och har dessvärre aldrig kommit på något vettigt svar till det

sarah aka linderoth säger:
haahah illa

» ลngelique ت « | säger:
aaa men verkligen!

» ลngelique ت « | säger:
haha

sarah aka linderoth säger:
ange va kul det skulle vara om du blev lebb

» ลngelique ت « | säger:
hahahah men varför det?

sarah aka linderoth säger:

för att du har alltid haft pojkvän, o gu va skoj det skulle va om du bara helt plöstligt bara ändra dej haahhahahaha

» ลngelique ت « | säger:

hahahaha men shit vilka tankar


Detta är då lite senare i samtalet när det verkligen spårar ur... Kan tyvärr inte hjälpas.


sarah aka linderoth säger:
dom kallar mej störd, förstår inte varför

» ลngelique ت « | säger:

hahahaha nää du och något mentalhem skickar massa brev till mig och jag är glad att jag får några så jag svarar på dom

sarah aka linderoth säger:

hahhahahahaahahaha


Och något jag självklart glömt att "vabba" om så är det när jag och Sarah var ut på våran promenadrunda så hittade vi en lite lustig skylt mitt där dom har byggt en ny bro och ska bygga hus. (Defenetivt inte i närheten av något vatten, närmaste med mycket vatten är brandstationen nedanför backen...) Och jajamensan upp med den dåliga mobilkameran (eftersom jag glömde min nya fina hemma) och var bara sååå tvungen att ta kort, vi dog helt klart!

image210

Men liksom det kan ju bara vara för att liva upp det för dom som jobbar där? För här åker det fan inga båtar! Hahaha.

Why don´t you walk out the door...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback