Laddad för fältet.

Mer klar för morgondagen kan man nog inte bli. Var till stadium med far min och köpte mig ett par ursnygga fotbollsskor (på barnavdelningen....) och inte alls dyra 349kr. Det tackar vi för! Tokigt bara att dom är hel vita och lär vara svarta efter första matchen så därför tog jag kort för att visa hur fina dom är, nu. Haha.

   

Visst är dom snygga? =) Och såklart matchtröjan. Heja mig! Haha.

Och min familj är som tidigare nämnt inte ett dugg normala. Nu ikväll då så var det som vanligt igång igen, på menyn stog det tacos och inget mer med det. Min söta mor inser ganska snabbt att allt som hon vill ha i det mjuka brödet inte får plats så häftar hon ihop brödet så det sitter där med en häftapparat. Självklart var jag fram med kameran. Hon åt såklart inte själva häftgrejen men det var en god tanke. Haha, den satt där den satt iallafall. =)

 

Och detta är en av FÅ grejer som händer hos la familia Källsten. Defenetivt inget ovanligt.. =)

Do you know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback