Jag var bara såå tvungen!

» ลngelique ت « | säger:
nää nu måste jag gå faktiskt

» ลngelique ت « | säger:
men vi hörs imorgon

» ลngelique ت « | säger:
när är sista matchen?

sarah aka linderoth säger:
hahahaha men en sista sak..

sarah aka linderoth säger:
vi har lyckats va nyktra en hel vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

» ลngelique ت « | säger:
visst

» ลngelique ت « | säger:
HEEELT OTROLIGT

sarah aka linderoth säger:
hahahhahahhaa

» ลngelique ت « | säger:
vi måste få en guldstjärna

» ลngelique ت « | säger:
VABBA

sarah aka linderoth säger:

absolut ahhahahahahahaa


Jag är stolt över oss faktiskt. Min vita månad kanske blir av trots allt? Fast det var inte jag som sa utan mina söta äpplen som sa att det nästan var ett måste. Haha. Dock med lite ironi i rösterna.

Jag säger bara hejdå...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Innebär nyktra inte fulla? ;) För om jag inte minns fel så slank det ju ner ett par glas i lördags! (A) = inte en vecka ;) ;)

2007-06-15 @ 22:45:01
Postat av: Angelique

Juuuuuste, fan det har du jävlar rätt i.. attans.. bra att du har huvudet på skaft :D hahaha!

2007-06-17 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback