Fredag äntligen.

Efter en relativt snabb arbetsdag är man hemma och ändå toktrött, haha vad skulle jag annars förväntat mig liksom? Men suuuper skönt att sluta kl 14 istället för 16. =) Det höll på att bli min sista dag där för att någon tönt högre upp tyckte att dom skulle ta in samhall istället för att dom var mycket billigare att ha där. Suck, men det ordnade sig och vi kör på. =) Puuuh. My money! Men hade vi inte fått jobba kvar hade han ändå fått betala nästa vecka iallafall. Tihi.
Alltså när man jobbar hinner man ingenting känns det som, jag bara MÅSTE städa mitt rum men jag orkar verkligen inte, tänker lägga mig och sova en timme istället. Haha. Bortkastat som få men otroooligt nödvändigt om jag inte ska somna vid middagsbordet ikväll.
Imorgon är det min första dag på eken cup, och jag är tokladdad! Längtar massor massor. Känns som evigheter sedan, eller det var det, två år sedan vi spelade sist men jag var där förra året och kikade iallafall. =) Ingen sommar utan eken! Ska efter att pappa har haft sin jobbintervjuv med någon nisse/nisselina från Miami för det där kryssningsbolaget, åka till Stadium för att införskaffa mig ett par fotbollsskor! Yeeey! Go eken go eken! Haha. Super nördigt att köpa enbart för eken men dom kommer säkert till användning senare i livet, växer ju inget mer om fossingarna så det är ju lugnt. =) Borde ha köpt redan för flera år sedan så jag hade sluppit låna Akhilas hela tiden. Haha. Hur många år har jag inte lånat dom av dig? Typ senaste 10 åren känns det som. (Inte riktigt så länge men det kunde ha varit så...) Men nu ska jag köpa egna iallafall. =) Blir knappast några high-tech skor men några funktionsdugliga hade jag tänkt mig.
Aja skriver mer senare eller något, måste verkligen kila och sova en stund orkar inte med pappas nervösa sammanbrott som kommer när som helst. Haha. Stackarn! Men håll tummarna för honom, att han får jobbet på
Norwegian Cruise Line. =)

The dream never dies...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback