Finns så mycket att säga.

Hmm.. Skrivtorka? Känns det lite så. Men jaa det blir väl så nu när solen har tagit fart och börjat lysa för all kraft och jag tar vara på varje stund jag kan ute i den. =) Dock kom det regn nu ikväll men det var bara mysigt, hade ändå hyrt film med Sarah och GP så det var lugnt. Filmen som vi hyrde hette, Säg att du älskar mig. Har velat se den tidigare men det har bara inte blivit av, en av tjejerna som spelar i filmen bor här i Tumba. Den filmen var ruskigt hemsk. Man ville bara hoppa in i den och säga som det var. Usch. Tyckte synd om henne. Ännu mindre roligt att veta också att en av killarna i huvudrollen inte finns mer.
Gårdagen var mysig, satt på min altan med Cissi, Sarah och mina päron och spelade spel och drack lite, Sybarit och Stad land och sjö. Det var super kul! Runt 3 snåret kände vi att det började bli läge att ge upp, GP hade kommit över vid 1 tiden också så han skjutsade oss, jag skulle sova hos Sarah så det var bara att plocka grejerna och dra.
Väl där hemma inser vi att våra magar var lite väl tomma så vi gör iordning lite mackor. Sedan la vi oss på soffan och bara dog, tills att Enberg och Victor kilade in och var fulla like kastruller bägge två, haha har aldrig sett dom så här tidigare men det var roligt. Victor ville gärna berätta allt på samma gång som hänt under kvällen och lägg till att han sluddrade en hel del så det var svårt att höra vad han sa. Och Enberg han var så full att han inte sa något alls (vilket inte alls är likt honom) och bara knallar in i sovrummet och deckar stenhårt. Sådär ja!
När vi vaknar upp sådär runt 11 när Victors larm på mobilen sätter igång inser vi att det inte finns någon Victor i lägenheten! (?) Enberg säger bara att när han var upp vid 10 och tog vatten var han inte heller där. Men hallååå!? Börjar man inte undra lite då eller? Hmm tydligen inte.. Och jag vet fortfarande inte hur det gick eller vart han tog vägen, mobilen låg ju som sagt kvar där.
Iallafall så vid 14 snåret kilar jag hem för att sola, Sarah kommer efter runt 15 och klipper och färgar håret på La familia, alla utom mig för jag behöver inte. =) God middag och sedan kom GP hit och vi bestämmer oss, eller jag bestämmer att det blir till att hyra film så jag och han åker iväg och hyr.
Sedan var det inte så mycket mer med det.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt. Men den här känslan jag har är nog vad jag vill. Skit jobbigt är det. Men vad ska jag säga? Vad ska jag göra? Och framför allt, hur ska jag veta? Förmodligen är jag totaly lost men kan inte hjälpas. I huvudet har jag så mycket att säga men säger inget av det utan bara lämnar det åt mina tankar. Jag var säker förut men nu är jag inte det över huvudtaget längre, tror det har runnit ut i sanden alltihop. Eller så var det som du sa till mig förut. Jag är nästan rädd att det är så, och i sådana fall har jag inte en chans längre. Men jag har inte några förhoppningar alls faktiskt så det kan ju knappast bli fel eller inget alls...

please wait...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback