Då var det 25 dagar kvar.

Vilket inte alls är mycket så att säga. (Har inte kommit på någon fin fin översättning där..) Längtar till tusen som alla andra dagar jag skrivit om Ayia napa (det var mig ett jävla tjat på den stackars resan) mjoo jag vet, men hur ska jag annars ta mig till? Kommer ju bli så sjukt roligt. =) Köpte mig ett par sköna strandshorts idag på HM för 98 kr, det kunde jag unna mig (knappast för mina pengar, hundögonen är effektiva) Allt jag ser i affärer relaterar jag till resan "Hmm det där skulle vara perfekt till ayia napa faktiskt!" Men no shit liksom, som alla andra sommarkläder?
Jag tror jag har en sjukdom och det är jätte jobbigt. Jag måste shoppa heeeela tiden. Kan inte hejda mig en sekund utan bara, handla handla handla, jämt! Jag förstår inte. Förr köpte jag knappt något utan funderade i tusen år om jag verkligen skulle ha det och när jag väl bestämt mig för att inte ha det så, jaa ångrade jag mig såklart sedan och åkte tillbaka och då var det sluuuut. Tack tack. Hellre att jag har det så än som nu. Fan. Måste skärpa mig, kan inte slösa varje krona på kläder och skor som jag har i massor. Men det är så kul! =)

Skulle ge mig ett försök till att sola idag också men då gick den i moln, tusan! Och sedan när den bestämt sig för att komma tillbaka orkade jag inte så jag satte igång och städade mitt rum (vilket var mer behövligt än mig i solen) Så lite fick jag gjort idag. Sedan gled jag ner till centrum med Akhila för att köpa shortsen, som då var slut i min storlek så vi fördrev tid i alla (hmm tre?) affärer innan jag skulle gå till tåget och åka till Södertälje för körlektion. Kom dit väldigt tidigt med tanke på att tågen tajmade illa, så köpte shortsen på HM där istället. =)
Lektionen gick bara fint och det där med krypkörning och start i backe har jag fått bra kläm på nu. Sköönt äntligen!
Sedan var det hem byta om och en helvetes träning! Uusch för träningsvärk i benen när man kör statiskträning plus löpning 30 min. Inte min grej...
Sedan när jag kom hem blev det en otroligt god middag, stekt lax med pulver mos och en fräsch sallad, muuums! =) 10 poäng till det. Efter det kom Tvärn hit en sväng, han gick för ca 20 min sen. Kul att träffa honom igen, han har man inte träffat sedan eken i och för sig, haha men ändå! Stackarn skulle upp tidigt för att jobba så han kunde inte stanna så länge.

Kan man inte bara backa tiden sisodär två tre månader? Vill göra om allt det där igen, bubblan man var i då var sjuk och galen men så in i fanders rolig! Den fasen i mitt liv var den bästa jag upplevt faktiskt. Och en typisk "once-in-a-life-time" grej. Såklart. Kommer aldrig glömma den.
Alla sena nätter, allt folk, mackor tidigt på morgonen, efterfester som slutade lika snabbt som dom uppkom, lördagsträningar, sista skoltiden som man ändå knappt var där på, mysig vår, vännerna, skavsåren, nattbuss, springa till tåget och ovisheten. Det finns sååå mycket att jag knappt kommer ihåg allt faktiskt. Men lätt bästa någonsin! Vill mer än gärna uppleva allt det igen. Ge mig!

You are over and out...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ange jag blir fan tårögd när jag läser det sistnämnda!!!

Postat av: Angelique

Jag veeet...! Samma här alltså, det är så cp sjukt att man inte vet vart man ska ta vägen helt enkelt! BIG HEART säger jag bara

2007-06-30 @ 00:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback