regn.

Jag kan säga att regn på många sätt är bland det mysigaste men samtidigt är det värsta som finns. Allt beror ju självklart på situation och hur förberedd man är/kan vara. Just nu är det sådant regn som man bara ska vara hemma och mysa med en bra film, helst inte själv såklart. Så därför håller jag mig till att inte lägga mig och kolla på en bra film med mysfilten utan sitter här och gör en update.
Som sagt för att bryta hela stämningen så var jag och sambo över till Hillevi och Tonny för att få en liten introduktion i vad som ska göras. Och det kommer bli bättre än bäst alltihop, vi ser fram emot den 14 juli nu nå grymt. Knappast att man lär ta det där som jobb, man kommer ju ha så roligt.
Efter vi varit där så ilade jag över till mig och började göra mig iordning plus ta mig en bit mat jag kommit på att jag glömt innan jag åkte och gymmade med Akhila. Haha, shit happens. Vid kvart över 8 kom Cissi för att hämta mig, bio-tajm! Dock var jag väl inte direkt imponerad över filmen vi nu skulle se, självklart grabbarnas val, Transformers hade premiär idag och det var de som lockade. Så vi bestämde att så fick det bli. Cissi hade lovat Alle att gå på den så dom frågade även mig och Jacop om vi ville haka på. Äsch, bio kan man väl alltid gå på, har ju ändå inget annat för mig och rabattkort har jag också så jag går ju för halvapriset, helt okej =)
Hämtad och lite allsång i bilen över till Alle för att plocka honom och åka till Heron city och trängas med allt folk och möta upp Jacop. Efter att ha köat säkert hela dagen för att ens få köpa sig en läsk så kommer vi in mitt i reklamen. Och jag inser att nu har jag 2h och 30min film framför mig jag vet så lite om, att det är robotar som slåss? Och även med i bagaget att jag somnade på Pirates 3 med ungefär samma längd, kändes inte helt okej.
Dock, till min egna chock och även Cissis så satt man på spänn i 2h och 30min för att se hur det gick för alla dessa bilar/robotar. Haha. Så efter filmen så när jag och Cissi gick på toaletten frågar jag "Tyckte du den var bra?" Cissi: "Alltså jag måste erkänna att jag faktiskt tycker det, pinsamt nog.." Jag börjar självklart asgarva för exakt min tanke! Vi vågade knappt erkänna för oss själva att filmen var grymt bra. Vi och robotar som försöker rädda/utplåna världen? Inte riktigt våran grej, men nu är det tydligen det... =)
Grymma bilar för övrigt ;) Haha. Me like! Ge mig ge mig!
Galet, man går på premiären av en film man knappt vet något om och inte har några förväntningar av alls, kommer ut och tycker att den var bra! Haha. Jaja, tackar och tar emot helt enkelt.
Imorgon har jag iiiiingenting planerat. Känns skumt. Allt hände idag tydligen.. Fan då. Får se vad som händer imorgon helt enkelt =)

är det sällskapet jag saknar eller dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback