Lida country festival.

Så att säga. Haha och vilken kväll! Den var sjukt rolig! Inte nog med att man fick träffa Fetto Robin efter ganska lång tid sedan sist, förade och hade väldigt trevligt här hos mig innan med Akhila, Sarah mina föräldrar och pappas vän Micke som också hade hittat hit till landsbygden. Vi körde ölspel av olika slag och jaa Sarah det går lika bra varje gång tydligen? Haha, du ska inte ha lite Havana Club då? ;) Jiiiissses säger jag bara.
Efter lite om och men och torkande av en halv cider tar vi 21.30 bussen till tumba och tåget därifrån till Tullinge. Jaa Sarah vi åkte faktiskt tåg. Haha.
Köpte oss söta band och satte oss på "festival-bussen" Vid det här laget hade mamma hunnit ringa mig två ggr och kollat om vi var på väg någon gång. Dom hade redan åkt taxi ut dit nämligen.
Väl där, såklart kisspaus i skogen. Sarah och Akhila kom aldrig ut så jag ledsnar och går upp dit, slår till Sarah som ligger på marken och krälar med en uttröttad Akhila som kämpar med att dra upp henne, drar upp henne och går iväg. Hittar gamla vänner från högstadiet och det blir ett enda tjatter av alltihop. Kul att träffa er igen grabbar!
Väl inne så möter vi Lotta som spelade i vårat lag fram tills den här säsongen men var väldigt sugen på att göra en liten comeback.
Sarah fortfarande lite ostadig på benen.
Vi kör vårat race och träffar samtidigt Robins farbror som för övrigt var väldigt trevlig, tackar så mycket för ölen dessutom.
Träffar massor av folk man kände så det var hur trevlans som helst. Sofie kom senare också, kul och bra att du dissade "festen" i Viksjö. Haha.
Akhila och jag hör att det är en mycket bra låt dom spelar på scenen och ruschar snabbt upp på ett av dansgolven, jag inser dock väldigt sent efter att ha stuffat runt där en liten stund att det är en pardansscen. Haha. Men dom skrattade gott åt oss.
Det blir ett väldans hallå hela kvällen helt enkelt, många samtal och ingen av dom hörde jag ett skvatt av vad den andra personen sa men svarade mest med "vi står vid öltältet kom hit!" och hoppades på att det var de som personen i fråga undrade om. Haha.
Föräldrarna mina var också snyggast, hemgång runt 1 snåret där. Jag och mamma bestämmer oss för att innan vi går på bussen mot tullinge så går vi upp i skogen och kissar, dumt val av mig såklart. Jag prickar varje sten jag hittar och nu har jag jätte ont i mina ben och har söta bulor där. Men jag slapp vara kissnödig påvägen hem iallafall! =)
Efter en del jidder med taxi fram och tillbaka ger mamma mig pengar till en egen taxi hem, under den här tiden försvann Sarah, Akhila och Sofie spårlöst så jag och Robin tog taxi hem till mig. Vi satte oss med mina föräldrar + Micke på altanen och fortsatte festen där. Vet ej när vi kom i säng denna kväll/afton/morgon, jaa vad det nu var. Men jag och Robin tröttnade lite lätt på varandra och var lite sura och somnade, haha. Kul grej det där! Men sams var vi iallafall nu idag när vi vaknade som att inget hade hänt, bra vänner gör så. Inte alla men vi gör så.
Och Sailor, vi ses också alldeles för sällan, men det var sjukt bra när vi träffades där och jag blev som alltid lika glad att träffa dig =) Och nej du friade aldrig till min mor. Haha.
Bilder delar jag med mig av också såklart.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback