3 dagar.

Helt sjukt, galet, tokigt jaa vad man vill! Vi åker om 3 dagar! Det känns i magen. Haha. Måste verkligen börja packa idag, eller åtminstone ta ner resväskan. Nu är det panik. Och Jennie kom på en smart grej, "vad ska man ha på sig när man reser?" Alltså, jaa va fan ska man ha på sig!? För det lär ju vara relativt varmt när man kommer ner trots att det är kväll/natt. Shit. Snacka om dilemma. Ytterliggare något att tänka på, blää. Hatar kläder just nu. Haha.
Det lär ju lösa sig. Fast jag kommer att ha haft panik ca 350ggr innan avfärd. Men det är ju så typiskt mig så jag får väl bara infinna mig i det.
En mycket glad nyhet för mig också! Min mobil som de flesta vet så har jag tejpat ihop för att den ska fungera, min kärlek. Men nu så beställde jag och mamma en ny åt mig, tjohoo! Med abonnemang också, äntligen! Dock finns det en nackdel med det hela.. Den kommer komma om några dagar, men då är jag inte hemma, så jag måste vänta i 2 veckor innan jag får den, blää!
Det blev iallafall en Sony Ericsson w610i.



Har kollat på den massvis med gånger och nu blir den min. =) Är så himla glad!
Tack mamma!
Lycka till också Team Sean Paul i åhus, det kommer gå greatans!

to spend my days with you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback