Tankar.

Jag har tänkt en del, eller egentligen jätte mycket kanske jag ska säga. Och jag har kommit fram till saker men också har jag många saker jag fortfarande har stora frågetecken över. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma runt frågetecknena eller hur jag ska få mig själv att sluta tänka på det, är det ens lönt att sluta tänka på det? Jaa men det är så mycket som är frågetecken på frågetecken kan man säga. Det är jätte jobbigt att inte veta. Jag hatar att inte veta. Men jag kan inte göra något åt det just nu faktiskt. Vissa saker kanske, men vågar man?
Jag och min vän C satt länge länge och diskuterade och pratade om allt, som hon och jag alltid gör när vi ses, vilket inte alls är särskilt ofta tyvärr. Nu är det lite värre eftersom hon inte har något internet hemma så vi kan inte prata så heller, telefon finns visst men man kan ju inte ringa varandra om minsta lilla grej, eller joo egentligen men man är för bekväm helt enkelt.
Skönt var det iallafall att få skvallra av sig lite med henne, vi är rätt bra på det. Fick veta ett och annat jag inte hade en aning om och sånt är också rätt roligt, fast sakerna i sig inte alls var särskilt kul. Tjejgrejer helt enkelt.
Idag, söndag. Jaa vet inte, mår lite bättre idag med förkyldning och allt så skola blir det och hela köret. Det värsta är att jag inte har tid att vara sjuk kanske just därför som kroppen sa ifrån och bestämde sig för att bli sjuk så jag absolut inte kunde göra nånting utan bara ligga där och snyta mig. usch.. Så istället sa jag ifrån och spelade match med feber, smart, nää inte direkt men jag har inte mått sämre över det direkt.
Vet inte riktigt vad som hänt men jag har haft ångest över varje liten pryl jag stoppat i mig och att jag bara MÅSTE ut och röra på mig. Det bara kryper i kroppen på mig. Har tänkt att gå ut och springa idag men vädret sa nej, sen blev jag lite rädd när dom på nyheterna sa att det blåser storm nere i skåne och att det är påväg hit. Men imorgon då jävlar ska jag röra på mig!! Måste få bort allt skräp ur kroppen.

Relax, take it easy...

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja i skåne är det helt katastrof, var igår i alla fall.
Hoppas det inte kommer hit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback