Sjuk.

Jahapp grattis till mig då, jag har legat helt utslagen i min säng hela dagen. Vaknade inatt/imorse med feber. Inge vidare kul faktiskt, hade hoppats på att kunna åka till praktiken iallafall trots att man är lite hostig och snorar lite. För igår var jag knappt sjuk alls så jag tränade ju två pass nästan utan problem hostade bara lite. Men idag har jag mått riktigt dåligt, hostat, feber, ont i halsen och jaa allt det där jobbiga som man gärna slipper undan. Det är hur skönt som helst att vara hemma och bara ligga i sängen och glo på tv hela dagen varför inte, men att må dåligt är ingen kul grej. Har haft ont i magen också vet inte vad det beror på alls, mina misstankar igår om att "typiskt om man fått nån släng av vinterkräksjukan" men så var inte fallet som tur är. Då var det bara att andas ut faktiskt. Så lite plus har det ju fört med sig =)
Det som är jobbigast när man är sjuk är att man inte kan göra nånting och minsta lilla rörelse känns som att det tar evigheter och man fryser och svettas omvartannat. Och det där med mat är ju ingen kul historia, har iallafall fått i mig lite fil och flingor.
Ingen träning för mig ikväll inte och imorgon tveksamt. Men på fredag måste jag vara piggare så jag kan spela matchen. Är såå spelsugen. Men mår jag så här kan jag ju glömma det helt.. =( Jag gör allt för att bli frisk nu! Så det är väl bäst att man beger sig till sängen direkt och fortsätter kolla på "Star focus, Nick & Jessica" på mtv.
Hoppas ni andra mår bättre och slipper vara sjuka!

You told me how proud you were...

Kommentarer
Postat av: Jennie

men stackarn=)
inte kul o va sjuk..! jag håller precis på o bli frisk så de va nog jag som gav dig lite;) haha:P
kryap å dig!!!

2007-01-10 @ 21:08:14
Postat av: Angelique

Det är nog så alltså! :P Usch och fy på dig!
Hehe tackar :)

2007-01-11 @ 00:28:32
Postat av: Mariaria

Åh krya på dig gumman!

Postat av: Angelique

Tack maria :)

2007-01-11 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback