Så många broar jag bränt.

Jag vet inte ens om det är lönt att jag skriver något här faktiskt, inte mycket som är positivt nu känner jag. Jag har gått ner mig en del. Finns liksom inte så mycket att säga. Det som piggar upp just nu är Håkan Hellström han finns alltid där, hans texter är dom bästa. Dom hjälper, stöttar och bara finns där. Jag skulle vilja säga till honom att så mycket som han har hjälpt mig, inte bara nu utan alltid. Fast man är ledsen kan man bli på bättre humör genom hans låtar eller om man är glad kan man bli ännu gladare. Han har allt i sina texter, han har gjort det bra. Han har inte världens finaste sångröst det vet alla, men det är de som gör Håkan till den han är. Antingen hatar man honom eller så älskar man honom.
"Det kan ta slut imorgon eller hålla på föralltid ibland är det så.."
Jag hoppas och önskar att det inte tar slut imorgon iallafall. Jag ska försöka att bita ihop och inte visa, fortsätta som vanligt för att inte ha det jämt på tankarna så man kan träna som vanligt umgås med vänner. Jag är inte en sån person som är ledsen, jag är glad sån är jag. Om jag inte är glad kommer det så mycket frågor och man orkar inte alla gånger svara på dom, men vad ska man göra? Jag ska försöka hålla huvudet högt så länge det går. Helst av allt skulle jag bara vilja vara hemma tills allt är över men det går ju inte heller, men om jag kunde skulle jag utan tvekan göra det.

Och jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback