Helgen som gått.

Har haft så himla roligt den här helgen. Först fredagen med att äta på mongoliska med tjejerna och sen utgång =) En ny tradition nu när alla är 18! Började med K15, gratis inträde och gratis drink. Träffade ett par stycken som man kände men ändå fick man inte direkt några super vibbar av att man gillade stället. Så vi drog vidare till klubb 360 istället och trots dyrt inträde och slut på pengar så hade jag en otrolig toppen kväll verkligen! Kom hem sisodär på morgonkvisten slut i fötter och huvud somnade så gott så =)
Och igår då. Den såg otroligt mörk ut till en början trodde verkligen allt skulle skita sig på ren svenska. Men jag ändrade min inställning och kände att det kunde bli lyckat ändå. Tur att jag ändrade mig.
Så vi börjar lite smått hos Jimmy (inte hos min jimmy) innan vi åker ner till stationen för att ta tåget in till stan. Visade sig att vi skulle till klubb 360, haha snacka om att man kände sig dum som varit där kvällen innan, men vad gör man inte =) Träffade massa folk som man kände så det var jätte roligt verkligen! Dansade och hade jätte roligt! Kan visa lite bilder från gårdagen som snälla Emelie skickade till mig, tackar för det! =)


      


Idag var också en bra dag trots att det är söndag. Bokade resan till Ayia Napa =) Wiihoo! Ska bli såå roligt. Vi åker 23 Juli och kommer hem 7 Augusti om jag inte minns helt fel.
Sen var jag med J och kollade på en lägenhet, en 1a. Den var jätte fin och jag hoppas att han kan köpa den, skulle vara roligt om han flyttade dit =)

I´m sorry my friend...

Kommentarer
Postat av: Akhila

Tack själv för en underbar kväll!

2007-01-21 @ 20:00:59
Postat av: Anonym

Jag är osäker,gällande bilen. Men jag ska ringa maria idag så då kan jag fråga..

2007-01-22 @ 08:40:58
Postat av: Maria

Ja det var en trevlig överraskning att möta dig på 360 :)

Postat av: Angelique

Jaa detsamma :D Hoppas du hade roligt!

2007-01-23 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback