Vila i frid Ziggy.

Jaa min otur vill inte vända. Ett av mina marsvin har dött. Ja men herregud ett litet djur kanske ni tänker, men dom är/var mina lyckopiller verkligen. Djur ger så mycket kärlek utan att behöva säga något. Djur är nog det bästa man kan ha.
Han blev sjuk i förrgår kväll ungefär, orkade inte göra någonting alls, mamma försökte få tag i veterinären igår men utan resultat och han blev något sämre under dagen. Imorse när mamma gick upp och skulle ringa veterinären så var det försent, han hade redan somnat in lugnt och stilla. Bäst det tycker jag ändå, slipper han lida och veterinären skulle ändå inte kunna göra något åt det. Men det hade känts bättre kanske om man hann till veterinären. Men nu är han bland alla mina andra djur i djurhimlen och busar runt där istället som han gjorde här för några dagar sen! =)
Men jag går ju inte lottlös direkt har ju fortfarande en kvar och han får inte lämna oss än på ett tag. Ozzy du kommer få så mycket uppmärksamhet som du bara vill och orkar nu =)


109823-23

Den vita är Ozzy Osbourne och den brun/vita är Ziggy Stardust som inte finns med längre.


Vila i frid Ziggy, jag vet att du har det mycket bättre där du är nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback