Snabb-måndag.

Klockan är bara kvart i ett och jag har redan hunnit med att: vara i skolan, träffa mamma en snabbis, springa in på MegaPart och kolla mobil, åka hem, handla bröd, gå hem igen, gå och sola, komma hem och äta lunch, nu även ringt till Högfjällshotellet och frågat lite om alltihop. Och allt det har jag hunnit och halva dagen har bara gått, snacka om effektiv. =)
Lite pinsamt när jag ringde till handledaren i Sälen, lyckat att ringa på hans semester, haha men han sa att det inte alls var någon fara. Han var supertrevlig! Nu har jag fått ett litet hum om vad man ska ha med sig och så, nästan som jag tänkte men iallafall. Frågade också om det är något speciellt man ska tänka på han sa bara "Haha nej då! Se det som en lång semester fast med lite praktik" Gud vilken avslappnad kille, man blev liksom lugn när man pratade med honom. Så nu känner jag mig cool lugn inför resan. Jag skulle höra av mig veckan innan vi kommer upp bara och meddela när vi dyker upp.
Började skriva på packningslistan också, haha det lär behövas! Sen att det är två veckor kvar innan vi far så känns det stressigt.
Undrar om man ska ta och vila lite och sen sätta fart med projektarbetet? =) Hihi.

I feel great...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback