Ögongodis.

109823-40

Mmh, ögongodis i högsta grad =) Det är konstigt att man kan se så bra ut. Nästan så man blir lite sur, haha. Närå det är klart jag inte blir. Men han ser ju så bra ut alltså. Gah. Bra att ha något att vila ögonen på.
Jag måste ta igen alla OC avsnitt känner jag. Ska börja köpa in boxarna, kommer vara besatt tror jag. =)
Nog skrivet om Mr. Gorgeous. Skriver senare idag lite om när jag var på marknaden och så. Shopping är bästa medicinen må jag säga. Gud va bra det är att shoppa lite. Tur att man fick det betalt också =)

You sweet thing...

Kommentarer
Postat av: Emilia

mmmm he´s so hot :P

Btw jag kollade på sista avsnittet någonsin igår.. GAaaah, du måste kolla på alla avsnitt. Jag lovar att det är värt det :)

Postat av: Angelique

Haha säger du det så :D Jag vill verkligen se hela serien, efter allt man hört av bla dig i skolan :P haha!

2007-02-25 @ 15:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback